Έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις πωλήσεις ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και air-conditions, η DIXON– Κωτσόβολος διαθέτει έναν πολύ μεγάλο αριθμό εξουσιοδοτημένων συνεργείων – εγκαταστατών ανά την Ελλάδα. Στόχος της εταιρείας ήταν η βελτίωση της παρακολούθησης του προγραμματισμού των εγκαταστάσεων (αρκετές χιλιάδες ανά μήνα) και στη συνέχεια της εκκαθάρισης με τα συνεργεία.
Το υποσύστημα Service του Entersoft CRM, ιδανική λύση για μεγάλες και πολύπλοκες ανάγκες εταιρειών που παρέχουν Service, αυτοματοποίησε πλήρως τον κύκλο αυτό, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών της Dixons με ταυτόχρονη μείωση του διαχειριστικού κόστους.
Ο κ. Π. Ηλιόπουλος Διευθυντής Πληροφορικής της DIXON – Κωτσόβολος, δήλωσε σχετικά: «Με το Entersoft CRM υλοποιήσαμε ένα πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα πληροφοριακό σύστημα, που μας εξασφαλίζει άμεση ανταπόκριση στον πολύ μεγάλο όγκο των αιτημάτων εγκαταστάσεων που αναλαμβάνουμε, διατηρώντας ταυτόχρονα τον απόλυτο συντονισμό και έλεγχο των εργασιών και την υψηλή ποιότητα που μας χαρακτηρίζει. Το Entersoft CRM αποδείχτηκε ευέλικτο και «έξυπνο», ικανό να υιοθετήσει τις ιδιαιτερότητες και την πολυπλοκότητα των εργασιών μας. Ήδη συζητάμε την επέκταση του συστήματος ώστε να καλύψει και άλλες λειτουργίες της εταιρίας μας όπως το After Sales Service και το Marketing».