Designed by Freepik

18% αύξηση εσόδων το 2013 για τον Όμιλο Entersoft. 13% του τζίρου από ξένες αγορές.

18% αύξηση εσόδων το 2013 για τον Όμιλο Entersoft. 13% του τζίρου από ξένες αγορές.

Κατά 18% αυξήθηκαν τα συνολικά έσοδα του Ομίλου της Entersoft τη χρήση 2013, ως αποτέλεσμα των πρόσφατων επενδύσεων σε προϊόντα για mobile συσκευές καθώς και στις δραστηριότητες στο εξωτερικό. Στην αύξηση των εσόδων συνέβαλλαν αποφασιστικά οι θυγατρικές σε Βουλγαρία και Ρουμανία, που συνολικά υπερδιπλασίασαν τα έσοδά τους, καθώς και η πρόσφατη δραστηριοποίηση της μητρικής σε Κατάρ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Τα έσοδα από ξένες αγορές ανήλθαν στο 13% των συνολικών εσόδων του Ομίλου, δικαιώνοντας τη συνεπή πολιτική της Διοίκησης για εξωστρεφή προσανατολισμό.

Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου ανήλθαν στα 8,04 εκ. Ευρώ καταγράφοντας αύξηση 18,28% σε σχέση με την περυσινή χρήση, ενώ η κερδοφορία προ φόρων ανέκαμψε στα επίπεδα του 1 εκ. Ευρώ, σημειώνοντας μεγάλη άνοδο σε σχέση με το 2012. Τα καθαρά έσοδα της μητρικής ανήλθαν στα 6,22 εκ. Ευρώ καταγράφοντας αύξηση 10,44% σε σχέση με την περσινή χρήση. Τα κέρδη προ φόρων της μητρικής ανήλθαν στα 1,04 εκ. Ευρώ.

Για ακόμα μία χρονιά τόσο η μητρική όσο και οι θυγατρικές ενίσχυσαν σημαντικά το πελατολόγιό τους καθώς και το ανεκτέλεστο έργων που υλοποιούν, προσβλέποντας σε ένα ακόμα πιο δυναμικό 2014. Η μητρική Entersoft κατάφερε να υπογράψει σημαντικά νέα έργα σε πελάτες όπως ASTRAZENECA ΑΕ, L’OREAL ΑΕ, PHARMASWISS ΑΕ, GAP ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΕ, FREZYDERM, LAVIPHARM ΑΕ, ΟΡΦΕΑΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΑΕ, MODA BAGNO ΑΕ, ΜΕΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΑΕ, GOLDENBRANDS, FRIGO FOOD, ΕΞΥΠ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΑΧΑΙΑ CLAUSS, ΔΡΟΜΕΑΣ ΑΒΕΕΑ, ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΜΑΡΜΑΡΑ ΑΕ, ΜΟΥΖΕΝΙΔΗΣ TRAVEL, ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΑΒΕΕ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ», MP PHARMA ΑΕ, BIAKAR AE, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΑΛΛΑ ΑΕ, ΑΝΦΑΡΜ ΕΛΛΑΣ και πολλούς άλλους, ενισχύοντας ποιοτικά το πελατολόγιό της. Κατά το τρέχον έτος εκτιμάται ότι τα μεγέθη του Ομίλου θα ενισχυθούν τόσο από το μεγάλο ανεκτέλεστο έργων όσο και από την πρόσφατη εξαγορά της Alpha Software Solutions, που ανακοινώθηκε τις πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου.

Η σημαντική ενίσχυση της κερδοφορίας και η συνετή πιστωτική πολιτική είχε ως αποτέλεσμα, ο Όμιλος, να έχει υψηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος ρευστά διαθέσιμα, γεγονός που ενισχύει το πλεονέκτημά του έναντι των βασικών ανταγωνιστών του. Ο δείκτης άμεσης ρευστότητας του Ομίλου είναι στο 3,57 ενώ ο δείκτης άμεσης ρευστότητας της Εταιρείας είναι στο 4,67, πολύ πάνω από τους συνήθεις δείκτες της αγοράς πληροφορικής.