Νέο επενδυτικό πλάνο από την Entersoft
Η εταιρεία επενδύει στην τεχνολογική καινοτομία, τις κάθετες αγορές και τη δυναμική παρουσία σε χώρες του εξωτερικού
Η Entersoft, συμπληρώνοντας 12 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού, ανακοίνωσε σήμερα το επενδυτικό της πλάνο για την επόμενη τριετία. Στη στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνονται τρεις βασικοί στόχοι: Επένδυση στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης προϊόντων, δυναμική επέκταση σε κάθετες αγορές και σημαντική ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης σε Έρευνα και Ανάπτυξη για την τριετία 2014-2016, θα αγγίξει τα 5 εκ. ευρώ και θα καλύπτει όλους τους παραπάνω στόχους. Ήδη υλοποιείται το πλάνο ενίσχυσης του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, με αύξηση του δυναμικού κατά 50%. Τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που θα αναπτύξει το τμήμα θα εστιάζουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στη δυνατότητα για διεθνή ανάπτυξη των πελατών της Entersoft που θα τα επιλέξουν. Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα που εξελίσσει η εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι τα Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, WMS κ.ά. Παράλληλα, όλα τα βασικά προϊόντα της εταιρείας θα παρέχονται On Premise, On Cloud αλλά και ως Software as a Service, για μεγαλύτερη ευελιξία.
Το τμήμα R&D, έχει ήδη ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης του νέου Entersoft Business Suite release 5. Η ναυαρχίδα των προϊόντων της εταιρείας, στοχεύει κυρίως στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, με υποσυστήματα που θα παρέχουν στους πελάτες τη δυνατότητα να δραστηριοποιούνται αποτελεσματικά και αποδοτικά σε περιβάλλον ξένων αγορών. Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, στοχεύει επίσης με συγκεκριμένα και εξειδικευμένα προϊόντα σε κάθετες αγορές όπως η βιομηχανία, μεταφορικές εταιρείες και ιδιωτική εκπαίδευση, παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και τη δυνατότητα για διεθνή επέκταση.
Η δημιουργική εξωστρέφεια, αποτελεί χαρακτηριστικό της Entersoft από τη γένεσή της. Ήδη η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε Σόφια και Βουκουρέστι, και έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2014 θα προστεθεί και το Dubai, στο οποίο έχει παρουσία τα 2 τελευταία χρόνια μέσω συνεργατών. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 13% του τζίρου του ομίλου, προέρχεται από τις δραστηριότητες σε ξένες αγορές.
Στην Ελλάδα η εταιρεία Entersoft, είναι εισηγμένη στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει εξαγοράσει τις εταιρείες Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft και Alpha Software Solutions, ενισχύοντας έτσι τη θέση της στις υπηρεσίες, την ηλεκτρονική τιμολόγηση, στα πληροφοριακά συστήματα για εκπαιδευτικά ιδρύματα και την διεκδίκηση έργων του δημόσιου τομέα.