Benefit level: Λειτουργικό

Διαδικασίες έγκρισης και δρομολόγησης πληρωμών

Μαζική διαχείριση των οφειλών και κατάρτιση πλάνου εξόφλησης. Διαδικασίες έγκρισης πληρωμών πριν την πραγματοποίησή τους. Έκδοση μηχανογραφημένων επιταγών ή παραγωγή εντολών πληρωμής σε Τράπεζες. Ταυτόχρονη διαχείριση των οφειλών όλων των εταιρειών του ομίλου.

Δομημένος κύκλος πώλησης

Μαζικός προγραμματισμός επισκέψεων πωλητών (visit plans) με βάση περιοχές υπευθυνότητας, ωράρια πελατών, διαθεσιμότητες, εταιρική πολιτική περιοδικών επιθεωρήσεων με δυνατότητα στοχοποίησης και απολογισμού.

Διαχείριση & ανάλυση παραπόνων πελατών

Ανάλυση κατηγορίας-σοβαρότητας παραπόνου και αξιολόγηση παραπόνων που δεν έχουν επιλυθεί. Τυπικές διορθωτικές ενέργειες και συνολικό κόστος επίλυσης προβλημάτων.

Ιχνηλασιμότητα παρτίδων

Πλήρης παρακολούθηση του ιστορικού εξέλιξης παρτίδας προϊόντων ξεκινώντας από την παραλαβή ή την παραγωγή της και καταλήγοντας στην τελευταία της αποστολή. Κατάσταση πληροφόρησης για τη διαδρομή & την τρέχουσα θέση της παρτίδας.

Εταιρική βάση γνώσης για την υποστήριξη όλων των διαδικασιών

Συστηματοποιημένη βάση γνώσης για καταχώριση εταιρικών νέων και ανακοινώσεων, κανόνων λειτουργίας, όρων ασφαλείας κτιρίων, προτύπων κειμένων κοινής χρήσης κ.ο.κ. Ορισμός λέξεων-κλειδιών ανεύρεσης και ρόλων στους οποίους απευθύνονται.

Ιχνηλασιμότητα (ιστορικό) υποθέσεων Υποστήριξης

Αναλυτική διαχείριση όλων των βημάτων εξυπηρέτησης κάθε περιστατικού, ιστορικότητα σε κάθε μεταβολή στοιχείου και για όλη την αλυσίδα ενεργειών που συνδέονται με κάθε υπόθεση. Πληροφόρηση σε επίπεδο πελάτη και τεχνικού.