Πως μπορεί να επιτευχθεί η βελτιστοποίηση της στρατηγικής πωλήσεων σε ένα πολυσύνθετο οργανισμό?

Η L’ Oreal κάλυψε την ανάγκη για ενίσχυση της παρουσίας της σε σηµαντικά σηµεία πώλησης, συµπεριλαµβανοµένων των φαρµακείων, των σούπερ µάρκετ, των ινστιτούτων αισθητικής και των καταστηµάτων καλλυντικών. Η L’Oréal επέλεξε το Entersoft Mobile SFA® κυρίως για την ευελιξία του στην παραμετροποίηση, με βάση τις πολύ συγκεκριμένες ανάγκες του τμήματος πωλήσεων. Οι πολλαπλές λειτουργικότητες της λύσης, βοήθησαν στον προγραµµατισµό λανσαρίσµατος προϊόντων βάση της ανάλυσης stock-in-trade, στην ελαχιστοποίηση των «άσκοπων» επισκέψεων, στη βελτίωση και έλεγχο εκπτώσεων για όλες τις αλυσίδες FMCG, στην παραγγελοληψία µέσω φωτογραφιών και στην αποτελεσµατική παρακολούθηση του µεριδίου στο ράφι, σε σχέση µε τους στόχους.