Ιστορικό: Clients

Nordia Marmoline

Η ΝORDIA A.E. είναι μια εταιρία με βαθιά γνώση και εμπειρία στο χώρο των οικοδομικών υλικών.

Εστιάζει στη βιομηχανοποιημένη ποιοτική παραγωγή κονιαμάτων, συστημάτων θερμομόνωσης και άλλων οικοδομικών υλικών. Ταυτόχρονα έχει σημαντική εξορυκτική δραστηριότητα διακοσμητικών πετρωμάτων και πρώτων υλών. Στόχος είναι η πλήρης κάλυψη των αναγκών της κατασκευής, της ανακαίνισης, της συντήρησης και της ανανέωσης. Σήμερα στη NORDIA,  με  βασικό εμπορικό σήμα  το “MARMOLINE” αλλά και με άλλα σήματα,  παράγουμε προηγμένα οικοδομικά υλικά, που συμβάλλουν στην αναβάθμιση των οικοδομικών εργασιών ακολουθώντας τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες για ενεργειακή αποδοτικότητα και προστασία του περιβάλλοντος.

Tommy Hilfiger

Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.

ΜΕΒΓΑΛ

Στην καρδιά της μακεδονικής γης και τα περίφημα βοσκοτόπια της, στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης, έχει τις εγκαταστάσεις της η μεγαλύτερη γαλακτοβιομηχανία στη Βόρεια Ελλάδα, η ΜΕΒΓΑΛ. Η γεωγραφική της θέση της δίνει το πλεονέκτημα να συλλέγει καθημερινά από 700 περίπου φάρμες τη μεγαλύτερη ποσότητα φρέσκου γάλακτος των γειτονικών περιοχών και να το μεταποιεί άμεσα στις εγκαταστάσεις της.

H εταιρεία απασχολεί περίπου 650 εργαζόμενους στα Κουφάλια, καθώς και σε άλλες περιοχές (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Κατερίνη, Ξάνθη, Ηράκλειο, Χανιά κ.α. ), συνεργάζεται με εκατοντάδες ντόπιους προμηθευτές, και εκτός από τη στήριξη των Ελλήνων κτηνοτρόφων, έχει αναπτύξει μακρόχρονες οικονομικές συνεργασίες με πλήθος τοπικών φορέων αποτελώντας ισχυρό μοχλό επιχειρηματικότητας στη Βόρεια Ελλάδα, από το 1950 που είναι η χρονολογία της ίδρυσής της.

ΜΙΕΤ

Η παρουσία του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ) στο πεδίο των γραμμάτων χρονολογείται από το τέλος του 1977, όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες του εκδόσεις, οι οποίες, σύμφωνα με τους καταστατικούς του σκοπούς, προορίζονται να καλύψουν κυρίως διδακτικές ανάγκες των πανεπιστημίων, αλλά και ευρύτερα βιβλιογραφικά κενά. Έκτοτε το ΜΙΕΤ επιλέγει και εκδίδει έργα που, λόγω κόστους ή άλλων ειδικών αναγκών, δεν είναι δυνατόν να τα αναλάβουν οι εμπορικοί εκδοτικοί οίκοι. Στο μεταξύ, πολλές από τις περίπου 500 εκδόσεις του ΜΙΕΤ έχουν εισαχθεί ως διδακτικά εγχειρίδια στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Ωστόσο, σταθερός πόλος προσανατολισμού παραμένει επίσης ο μέσος αναγνώστης, ο φιλομαθής κάθε ηλικίας ή κοινωνικής τάξης, ο οποίος επιθυμεί να μορφωθεί ή να διευρύνει την παιδεία του σε οποιονδήποτε από τους κλάδους τους οποίους καλύπτει το εκδοτικό πρόγραμμα του ΜΙΕΤ.