Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η Entersoft είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας και της επιχειρηματικής κοινότητας με εταιρική ηθική και υπευθυνότητα. Ενσωματώνει την κοινωνική της υπευθυνότητα πολυδιάστατα, τόσο στις καθημερινές της λειτουργίες με δομημένο τρόπο και συνέπεια απέναντι στο προσωπικό, τους πελάτες και τους συνεργάτες της, όσο και μέσα από τις επιλογές της για τη στήριξη της κοινωνίας και των ευπαθών ομάδων της, της ακαδημαϊκής κοινότητας, αλλά και του περιβάλλοντος, προσφέροντας έμπρακτα την υποστήριξή της στο έργο τους, αφιλοκερδώς, προσφέροντας λογισμικό, συμβουλευτικές υπηρεσίες και τεχνογνωσία.

Τι λένε οι πελάτες μας ..

”Με την χρήση του Entersoft Mobile CRM/SFA® αυτοματοποιήσαμε όλα τα στάδια του κύκλου πώλησης σε εταιρικούς πελάτες, από την εκτέλεση μιας εκστρατείας/καμπάνιας και την παρακολούθηση των συναντήσεων, μέχρι την πορεία των προσφορών μας στην αγορά και την τελική ενεργοποίηση των υπηρεσιών που επέλεξε ο πελάτης. Ακόμη, πετύχαμε να δημιουργήσουμε σε πραγματικό χρόνο την βέλτιστη πρόταση για τις ανάγκες κάθε πελάτη αφού καταγράφουμε σε tablet απλά ερωτηματολόγια αναγκών και στέλνουμε την προσφορά επί τόπου στους πελάτες όπως προτείνεται από το σύστημα. Με αυτό τον τρόπο, ελαχιστοποιήσαμε τις ενδοεπικοινωνίες στελεχών και την καθυστέρηση για ειδικές εγκρίσεις παροχών, καθώς ο πωλητής διαθέτει όλη την απαραίτητη πληροφορία και υλικό που χρειάζεται. Οι εταιρικοί πωλητές της WIND πετυχαίνουν αύξηση του χρόνου τους στην αγορά, γίνονται πιο ευέλικτοι και άμεσοι, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η εμπειρία υφιστάμενων και δυνητικών πελατών μας.”

Θ. Δούρος Direct Business Sales & Pre-Sales Manager

”Ένα από τα βασικά προβλήματα μας ήταν η κατακερματισμένη πληροφορία και η καθυστερημένη επικοινωνία μεταξύ της Ελλάδος και των εταιρειών μας στο εξωτερικό λόγω πολλών και διαφορετικών πληροφοριακών συστημάτων. Με το Entersoft EBS καταφέραμε την ομογενοποίηση της πληροφορίας ενοποιώντας όλα τα δεδομένα μας σε ένα κεντρικό πληροφοριακό σύστημα . Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχουμε όλοι άμεση πληροφόρηση για όλες τις διαδικασίες μας, από την παραγωγή έως και την διακίνηση, από τις αποθήκες έως το λογιστήριο, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις εταιρείες στο εξωτερικό. Με το EBS, υλοποιείται ο στόχος της οικονομικής διεύθυνσης για άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση, γεγονός που στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον μεταφράζεται σε χρόνο και χρήμα! Επίσης, το Entersoft CRM/Mobile SFA, με την δομή του και τις πολυάριθμες λειτουργίες του, αναμένεται να δώσει λύσεις και νέα ώθηση στο τμήμα πωλήσεων και αναμένουμε να το υλοποιήσουμε άμεσα και σε θυγατρικές μας εκτός Ελλάδος.”

Α. Τασίκας Financial Manager

”Με την εφαρμογή της Entersoft για το mobile, η ομάδα πωλήσεων έχει πλέον στα χέρια της ένα ολοκληρωμένο εργαλείο, εύχρηστο και άμεσα προσβάσιμο που μπορεί να την βοηθήσει, ώστε να εξυπηρετήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Ο μηχανισμός για την δημιουργία προτάσεων προς τον πελάτη, με βάση τις τάσεις της διακόσμησης σε συνδυασμό με τις ανάγκες του, δίνει τη δυνατότητα για μια αποτελεσματική tailor made πρόταση. Επιπλέον ο διευθυντής πωλήσεων έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται με πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, τον καθημερινό κύκλο επισκέψεων, εργασιών και πωλήσεων όλης της ομάδας.”

Κ. Βαμβακίδης Γενικός Διευθυντής

”Το Entersoft Business Suite® και το Entersoft CRM® υλοποιήθηκαν εξαιρετικά γρήγορα, καλύπτοντας τις ανάγκες μας για την γρήγορη ανάπτυξή μας. Η ενοποιημένη εικόνα της εταιρείας και η γνώση των εξελισσόμενων αναγκών των πελατών μας, μας κάνει περισσότερο ανταγωνιστικούς στην αγορά και ικανούς να προσφέρουμε στους πελάτες μας καλύτερες και στοχευμένες υπηρεσίες.”

Κ. Πετρούτσος Finance & IT Director

“Με σταθερό πόλο προσανατολισμού την ικανοποίηση των πελατών μας και τη ταχύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτησή τους, η λύση Entersoft PocketBiz μας παρείχε ένα σύνολο τεχνικών λειτουργικοτήτων που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινή εργασία των στελεχών του τμήματος πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας. Η μετάβαση από την 100% έγγραφη παραγγελιοληψία στην 100% ηλεκτρονική, αποτέλεσε σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού για την Eurochartiki, η οποία έχοντας πλέον αναβαθμίσει τις υποδομές αλλά και το τεχνικό υπόβαθρο του ανθρώπινου δυναμικού της, επιτυγχάνει τον online συντονισμό των εργασιών, μειώνει τους χαμένους χρόνους, ενισχύει την εξυπηρέτηση πελατών και έχει άμεση πρόσβαση σε πολύτιμη, πλούσια και αξιόπιστη πληροφόρηση”

Γ. Κωστάκης Διευθυντής Μηχανογράφησης

”Χρησιμοποιώντας τη λύση της Entersoft, η ομάδα πωλήσεων έχει στα χέρια της όχι μόνο ένα ισχυρό εργαλείο για τις παραγγελίες, αλλά ως επί το πλείστον ένα CRM που μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους των πωλήσεών μας να εξυπηρετήσουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη ανά πάσα στιγμή. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε οργανώσει την πληροφορία από τις επισκέψεις που πραγματοποιούνται καθημερινά στους πελάτες σε ποσοτικά αλλά και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Επίσης έχουμε πλέον μηχανισμό για να δημιουργείται πρόταση παραγγελίας βάση των ιστορικών στοιχείων. Επιπλέον, ο Διευθυντής Πωλήσεων έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται σωστότερα τον εβδομαδιαίο και μηνιαίο κύκλο επισκέψεων και πωλήσεων για όλη την εβδομάδα. Το μάρκετινγκ έχει πλέον άμεσο feedback για την κατάσταση της αγοράς και η συνεργασία τους με την ομάδα πωλήσεων είναι αποτελεσματικότερη.”

Γ. Γόγονας IS Project Manager