Αυτοκίνητα & Ανταλλακτικά-Ελαστικά

Τα προϊόντα λογισμικού της Entersoft αποτελούν ιδανική επιλογή για τις εταιρείες ανταλλακτικών αυτοκινήτων, εξοπλισμού και ελαστικών.

Παρέχουν μια ολοκληρωμένη λύση από τις εισαγωγές μέχρι τη χονδρική και λιανική πώληση, υποστηρίζοντας με ολοκληρωμένο και ενιαίο τρόπο τις ροές εργασιών.

Προσφέρουν πλήρη ιχνηλασιμότητα των παρτίδων (Lot’s) και αριθμών σειράς (Serial Numbers) σε όλες τις φάσεις τους (αγορά, πώληση, εγκατάσταση κλπ) καθώς και όλων των ειδικών στοιχείων τους (χαρακτηριστικά, διαστάσεις, μοντέλα, σχετικά προϊόντα, παρελκόμενα, ειδικές προδιαγραφές κλπ).

Αυτοματοποιούν τη ροή εργασιών στην αποθήκη (παραλαβή, συλλογή, συσκευασία κλπ) μέσω κατάλληλων συσκευών (RF) και διαθέτουν λύσεις για την οργάνωση τηςε αποθήκης με αυτόματες διορθώσεις και ελέγχους αποθεμάτων με κυκλικές φυσικές απογραφές.

Παρουσιάζουν πληροφορίες με εύκολο και κατανοητό τρόπο για πλήρη διοικητική πληροφόρηση (εταιρικές διαστάσεις) με σύγχρονα εργαλεία MIS και ΒΙ, συνδυάζοντας και αναλύοντας πρωτογενείς πληροφορίες από όλα τα τμήματα της επιχείρησης.

Οι Λύσεις μας

Entersoft Business Suite

είναι η ολοκληρωμένη και ενοποιημένη σουίτα επιχειρηματικού λογισμικού της Entersoft για ERP, CRM, Retail, Mobile, WMS, xVan και Business Intelligence εφαρμογές.

More

Entersoft CRM

είναι ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που καλύπτει όλες τις ενέργειες των τμημάτων Πωλήσεων, Marketing και Service, συνθέτοντας τη συνολική εικόνα του πελάτη.

More

Entersoft Expert Cloud ERP

είναι μια ολοκληρωμένη λύση cloud ERP, CRM, Retail, Mobile και Business Intelligence για μικρομεσσαίες επιχειρήσεις.

More

Entersoft Mobile SFA/CRM

ενισχύει την αποτελεσματικότητα των πωλητών σας, εξασφαλίζοντας την ευελιξία που απαιτείται έχοντας πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο μέσω smartphone ή tablet για την εκπλήρωση των καθημερινών καθηκόντων τους και την ενημέρωση τους οπουδήποτε.

More

Entersoft Mobile Field Service

διευκολύνει και βελτιστοποιεί τη συνολική ποιότητα της διαχείρισης υπηρεσιών. Σχεδιάστε το πρόγραμμά σας και ορίστε προτεραιότητες, βελτιστοποιώντας τους πόρους σας και ελαχιστοποιώντας τα κόστη σας.

More

Entersoft Retail

είναι ένα μοντέρνο και αυτόνομο λογισμικό που αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση για αλυσίδες λιανικής και franchising. Προσφέρει υβριδική λειτουργικότητα, online και offline και είναι πλήρως ενοποιημένο με ERP, CRM και E-Commerce.

More

Entersoft WMS

μέρος των προϊόντων του Entersoft Business Suite, είναι μια σύγχρονη λύση λογισμικού τελευταίας τεχνολογίας για αποθήκες. Ολοκληρώνεται πλήρως και συλλειτουργεί με όλα τα γνωστά συστήματα ERP.

More

Entersoft Mobile xVan

αποτελεί επιμέρους εφαρμογή του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος Entersoft CRM. Απευθύνεται σε εταιρείες που πουλάνε τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες τους στους τελικούς τους πελάτες (B2B) με τη φιλοσοφία της τιμολόγησης επί αυτοκινήτου.

More

Τι λένε οι πελάτες μας...

Θ. Δούρος

”Με την χρήση του Entersoft Mobile CRM/SFA® αυτοματοποιήσαμε όλα τα στάδια του κύκλου πώλησης σε εταιρικούς πελάτες, από την εκτέλεση μιας εκστρατείας/καμπάνιας και την παρακολούθηση των συναντήσεων, μέχρι την πορεία των προσφορών μας στην αγορά και την τελική ενεργοποίηση των υπηρεσιών που επέλεξε ο πελάτης. Οι εταιρικοί πωλητές της WIND πετυχαίνουν αύξηση του χρόνου τους στην αγορά, γίνονται πιο ευέλικτοι και άμεσοι, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η εμπειρία υφιστάμενων και δυνητικών πελατών μας.”

Α. Τασίκας

”Ένα από τα βασικά προβλήματα μας ήταν η κατακερματισμένη πληροφορία και η καθυστερημένη επικοινωνία μεταξύ της Ελλάδος και των εταιρειών μας στο εξωτερικό λόγω πολλών και διαφορετικών πληροφοριακών συστημάτων. Με το Entersoft EBS καταφέραμε την ομογενοποίηση της πληροφορίας ενοποιώντας όλα τα δεδομένα μας σε ένα κεντρικό πληροφοριακό σύστημα . Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχουμε όλοι άμεση πληροφόρηση για όλες τις διαδικασίες μας, από την παραγωγή έως και την διακίνηση, από τις αποθήκες έως το λογιστήριο, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις εταιρείες στο εξωτερικό.”

Βασιλική Σουφλή

"H υιοθέτηση των προηγμένης τεχνολογίας συστημάτων της Entersoft από το ανθρώπινο δυναμικό μας και η εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων τους και της αυτοματοποίησης στις διαδικασίες μας, έδωσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα σημαντικά ορατά αποτελέσματα στην αποδοτικότητα Αποθήκης και Λογιστηρίου, στην ταχύτητα εξυπηρέτησης των παραγγελιών και στο επίπεδο διοικητικού ελέγχου και πληροφόρησης. Η εμπειρία αυτή μας οδηγεί στη σταδιακή επέκταση της υλοποίησης σε κάθε τομέα της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας."

Κ. Βαμβακίδης

”Με την εφαρμογή της Entersoft για το mobile, η ομάδα πωλήσεων έχει πλέον στα χέρια της ένα ολοκληρωμένο εργαλείο, εύχρηστο και άμεσα προσβάσιμο που μπορεί να την βοηθήσει, ώστε να εξυπηρετήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Ο μηχανισμός για την δημιουργία προτάσεων προς τον πελάτη, με βάση τις τάσεις της διακόσμησης σε συνδυασμό με τις ανάγκες του, δίνει τη δυνατότητα για μια αποτελεσματική tailor made πρόταση. Επιπλέον ο διευθυντής πωλήσεων έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται με πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, τον καθημερινό κύκλο επισκέψεων, εργασιών και πωλήσεων όλης της ομάδας.”

Κ. Πετρούτσος

”Το Entersoft Business Suite® και το Entersoft CRM® υλοποιήθηκαν εξαιρετικά γρήγορα, καλύπτοντας τις ανάγκες μας για την γρήγορη ανάπτυξή μας. Η ενοποιημένη εικόνα της εταιρείας και η γνώση των εξελισσόμενων αναγκών των πελατών μας, μας κάνει περισσότερο ανταγωνιστικούς στην αγορά και ικανούς να προσφέρουμε στους πελάτες μας καλύτερες και στοχευμένες υπηρεσίες.”

Γ. Κωστάκης

“Με σταθερό πόλο προσανατολισμού την ικανοποίηση των πελατών μας και τη ταχύτερη και αξιόπιστη εξυπηρέτησή τους, η λύση Entersoft PocketBiz μας παρείχε ένα σύνολο τεχνικών λειτουργικοτήτων που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινή εργασία των στελεχών του τμήματος πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας. Η μετάβαση από την 100% έγγραφη παραγγελιοληψία στην 100% ηλεκτρονική, αποτέλεσε σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού για την Eurochartiki, η οποία έχοντας πλέον αναβαθμίσει τις υποδομές αλλά και το τεχνικό υπόβαθρο του ανθρώπινου δυναμικού της, επιτυγχάνει τον online συντονισμό των εργασιών, μειώνει τους χαμένους χρόνους, ενισχύει την εξυπηρέτηση πελατών και έχει άμεση πρόσβαση σε πολύτιμη, πλούσια και αξιόπιστη πληροφόρηση”