Από τις διαδικασίες και τα workflows στην επιχειρηματική ευφυΐα
Eτοιμα σενάρια προβλέψεων μηχανικής μάθησης
ανάθεση βλαβών σε τεχνικούς με βάση ικανότητες & διαθεσιμότητα
... προτεινόμενος καταμερισμός των αιτημάτων εξυπηρέτησης στους πόρους, με εφαρμογή αλγορίθμων που βασίζονται στα ωράρια, τις δεσμεύσεις χρόνων και την καταλληλότητα-ειδικεύσεις των τεχνικών.
ομαδοποίηση και ταξινόμηση πελατών
… βάσει χαρακτηριστικών τους όπως τζίρος, χρόνος πίστωσης, πλήθος αιτημάτων, αγοραστική συμπεριφορά, απαντήσεις σε marketing έρευνες κ.λπ. για χρήση σε μελλοντικές προωθητικές ενέργειες ή σε εσωτερικές διαδικασίες εμπορικής οργάνωσης.