Marketing Management


ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
End-user Segmentation Designer, ΑΒC analysis, RFM analysis

Περισσότερα..

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
Μέσα, Τύποι, Mail, SMS, Λίστες, Οργάνωση-ανάθεση επί μέρους εργασιών, Ανάλυση αποκρίσεων εκστρατειών

Περισσότερα...

NEWSLETTERS
Ενσωματωμένος HTML Editor, Υποστήριξη παρόχων Moosend, Mailchimp, Διασύνδεση-λήψη στατιστικών

Περισσότερα...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Λίστες προσκεκλημένων, Συμμετοχές και εγγραφές, Κόστος και προσδοκώμενα έσοδα

Περισσότερα...

ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ευέλικτη σχεδίαση loyalty scheme,  Διεταιρική λειτουργία (franchisees), Εξαργύρωση με πολλούς τρόπους

Περισσότερα...

ΟΡΓΑΝΩΣΗ MERCHANDISING & SURVEYS

Πλάνα προώθησης λιανικών πωλήσεων, ανάλυση μετρήσεων & ανταγωνισμού, Ερωτηματολόγια/Έρευνες web based

Περισσότερα...

Τμηματοποίηση πελατολογίου

Καλύτερα στοχοθετημένες δράσεις ανά ομάδα (τμήμα) πελατών
Βαθύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και των αναγκών των πελατών
Αποτελεσματικότερη κατανομή πόρων πωλήσεων & marketing
Μεγιστοποίηση του cross/up-selling
  • Γραφικό περιβάλλον διεπαφής (drag & drop)
  • Κατάτμηση με απεριόριστα κριτήρια στατικά (πχ. γεωγραφικά, δημογραφικά, απαντήσεις σε έρευνες) ή δυναμικά (π.χ. τζίρος, συχνότητα αγορών, γκάμα προϊόντων, πλήθος κλήσεων κ.λπ.)
  • Όρια για διαχωρισμό “τμημάτων” πάνω στο εκάστοτε αποτέλεσμα - σενάριο
  • Ενσωματωμένες data mining τεχνικές κατηγοριοποίησης (ABC classification, RFM analysis)
  • Δημιουργία “λίστας κοινού” για εμπορική εκμετάλλευση

Εκστρατείες

  Οργάνωση

  • Μαζική δημιουργία campaigns (DM)
  • Καταγραφή στοιχείων campaign
  • Δημιουργία λίστας πελατών

  Καταγραφή στόχων

  • Προϋπολογισμός εσόδων
  • Προϋπολογισμός κόστους
  • Υπολογισμός break even response rate

  Εκτέλεση

  • Εξαγωγή λίστας πελατών
  • Εισαγωγή-υπολογισμός responses
  • Έλεγχος ROI, αποκρίσεων (what-if σενάρια)

  Απολογισμός

  • Δείκτες campaigns
  • Σύγκριση campaigns
  • Αποτελεσματικότητα campaigns

CTI integration

  • Διασύνδεση με Τηλεφωνικά κέντρα με πρωτόκολλο TAPI v 2.0 ή μεταγενέστερο. Δυνατότητα εγγραφής κλήσης.
  • Interface ενσωματωμένο στο Entersoft CRM. Εκκίνηση τηλεφωνικής κλήσης από επαφή του CRM ή Ad-hoc
  • Παραδείγματα σεναρίων χρήσης με ολοκλήρωση CRM και τηλεφωνικού κέντρου:

- Telesales – Telemarketing: Δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας προσφοράς

-Marketing Surveys

-Help Desk:Καταγραφή αιτημάτων, παραπόνων.

SMS Gateway

  • Αποστολή SMS ή MMS με πληροφορίες για προϊόντα, προσφορές και εκπτώσεις
  • Αυτόματη ειδοποίηση ανάλογα με την κατάσταση μιας εργασίας (π.χ. “Η παραγγελία σας με κωδικό 1Z67110-900 έχει ολοκληρωθεί”)
  • SMS campaigns
  • Υποστήριξη όλων των γνωστών παρόχων

 

Newsletters

Δημιουργία και επεξεργασία newsletters εντός της εφαρμογής.

Υποστήριξη (out of the box) των παρόχων eΜail MailChimp & Moosend.

Ενσωματωμένος HTML Editor:

  • Δυνατότητα επεξεργασίας HTML σελίδων
  • Εργαλεία διαμόρφωσης (αλλαγή γραμματοσειράς, μορφοποίηση, σύνδεσμοι, βίντεο και φωτογραφίες)

Δείκτες απόδοσης:

  • Open Rate (%)
  • Click Through Rate (%)
  • Bounce Rate (%)
  • Συνολικοί αποδέκτες
  • Λίστες όσων άνοιξαν, προωθήθηκαν, δεν παραδόθηκαν
  • Λίστες unsubscribed
  • Πλήθος clicks per URL

Εκδηλώσεις

Οργάνωση
Προϋπολογισμός
Συμμετοχές
Ευκαιρίες πώλησης
Ρυθμός νίκης & ROI

Πιστότητα πελατών

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • Δημογραφικά στοιχεία μελών
  • Αναζήτηση με πλήθος κριτηρίων (κάρτα, όνομα, τηλέφωνο κ.λπ.)
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΩΝ
  • Δυναμικό, ευέλικτο σύστημα περιγραφής της πολιτικής πιστότητας
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ
  • Προνομιακές αγορές προϊόντων
  • Ειδικές εκστρατείες με προσφορές για μέλη (SMS, email, phone κ.λπ.)
LOYALTY REPORTS
  • Στατιστικά για αγορές μελών
  • Προτιμήσεις μελών σε προϊόντα, brands

Οργάνωση Merchandising & Surveys

  • Πλάνο merchandising ενεργειών με είδη που συμμετέχουν και σημεία επίσκεψης
  • Καταγραφή αποθέματος και ανταγωνισμού
  • Φωτογράφηση χώρων-ραφιών, Voice memos
  • Τοποθέτηση stand