ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
End-user Segmentation Designer, ΑΒC analysis, RFM analysisΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
Μέσα, Τύποι, Mail, SMS, Λίστες, Οργάνωση-ανάθεση επί μέρους εργασιών, Ανάλυση αποκρίσεων εκστρατειώνNEWSLETTERS
Ενσωματωμένος HTML Editor, Υποστήριξη παρόχων Moosend, Mailchimp, Διασύνδεση-λήψη στατιστικώνΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Λίστες προσκεκλημένων, Συμμετοχές και εγγραφές, Κόστος και προσδοκώμενα έσοδαΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ευέλικτη σχεδίαση loyalty scheme, Διεταιρική λειτουργία (franchisees), Εξαργύρωση με πολλούς τρόπους
ΟΡΓΑΝΩΣΗ MERCHANDISING & SURVEYS
Πλάνα προώθησης λιανικών πωλήσεων, ανάλυση μετρήσεων & ανταγωνισμού, Ερωτηματολόγια/Έρευνες web based
Τμηματοποίηση πελατολογίου
Καλύτερα στοχοθετημένες δράσεις ανά ομάδα (τμήμα) πελατών
Βαθύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και των αναγκών των πελατών
Αποτελεσματικότερη κατανομή πόρων πωλήσεων & marketing
Μεγιστοποίηση του cross/up-selling
- Γραφικό περιβάλλον διεπαφής (drag & drop)
- Κατάτμηση με απεριόριστα κριτήρια στατικά (πχ. γεωγραφικά, δημογραφικά, απαντήσεις σε έρευνες) ή δυναμικά (π.χ. τζίρος, συχνότητα αγορών, γκάμα προϊόντων, πλήθος κλήσεων κ.λπ.)
- Όρια για διαχωρισμό “τμημάτων” πάνω στο εκάστοτε αποτέλεσμα - σενάριο
- Ενσωματωμένες data mining τεχνικές κατηγοριοποίησης (ABC classification, RFM analysis)
- Δημιουργία “λίστας κοινού” για εμπορική εκμετάλλευση
Εκστρατείες
Οργάνωση
- Μαζική δημιουργία campaigns (DM)
- Καταγραφή στοιχείων campaign
- Δημιουργία λίστας πελατών
Καταγραφή στόχων
- Προϋπολογισμός εσόδων
- Προϋπολογισμός κόστους
- Υπολογισμός break even response rate
Εκτέλεση
- Εξαγωγή λίστας πελατών
- Εισαγωγή-υπολογισμός responses
- Έλεγχος ROI, αποκρίσεων (what-if σενάρια)
Απολογισμός
- Δείκτες campaigns
- Σύγκριση campaigns
- Αποτελεσματικότητα campaigns
CTI integration
- Διασύνδεση με Τηλεφωνικά κέντρα με πρωτόκολλο TAPI v 2.0 ή μεταγενέστερο. Δυνατότητα εγγραφής κλήσης.
- Interface ενσωματωμένο στο Entersoft CRM. Εκκίνηση τηλεφωνικής κλήσης από επαφή του CRM ή Ad-hoc
- Παραδείγματα σεναρίων χρήσης με ολοκλήρωση CRM και τηλεφωνικού κέντρου:
- Telesales – Telemarketing: Δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας προσφοράς
-Marketing Surveys
-Help Desk:Καταγραφή αιτημάτων, παραπόνων.
SMS Gateway
- Αποστολή SMS ή MMS με πληροφορίες για προϊόντα, προσφορές και εκπτώσεις
- Αυτόματη ειδοποίηση ανάλογα με την κατάσταση μιας εργασίας (π.χ. “Η παραγγελία σας με κωδικό 1Z67110-900 έχει ολοκληρωθεί”)
- SMS campaigns
- Υποστήριξη όλων των γνωστών παρόχων
Newsletters
Δημιουργία και επεξεργασία newsletters εντός της εφαρμογής.
Υποστήριξη (out of the box) των παρόχων eΜail MailChimp & Moosend.
Ενσωματωμένος HTML Editor:
- Δυνατότητα επεξεργασίας HTML σελίδων
- Εργαλεία διαμόρφωσης (αλλαγή γραμματοσειράς, μορφοποίηση, σύνδεσμοι, βίντεο και φωτογραφίες)
Δείκτες απόδοσης:
- Open Rate (%)
- Click Through Rate (%)
- Bounce Rate (%)
- Συνολικοί αποδέκτες
- Λίστες όσων άνοιξαν, προωθήθηκαν, δεν παραδόθηκαν
- Λίστες unsubscribed
- Πλήθος clicks per URL
Εκδηλώσεις
Οργάνωση
Προϋπολογισμός
Συμμετοχές
Ευκαιρίες πώλησης
Ρυθμός νίκης & ROI
Πιστότητα πελατών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Δημογραφικά στοιχεία μελών
- Αναζήτηση με πλήθος κριτηρίων (κάρτα, όνομα, τηλέφωνο κ.λπ.)
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΩΝ
- Δυναμικό, ευέλικτο σύστημα περιγραφής της πολιτικής πιστότητας
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ
- Προνομιακές αγορές προϊόντων
- Ειδικές εκστρατείες με προσφορές για μέλη (SMS, email, phone κ.λπ.)
LOYALTY REPORTS
- Στατιστικά για αγορές μελών
- Προτιμήσεις μελών σε προϊόντα, brands
Οργάνωση Merchandising & Surveys
- Workflows αξιολόγησης-επιθεώρησης καταστημάτων
- Ανάλυση μετρήσεων merchandising (KPIs)
- Ανάλυση προωθητικών ενεργειών (KPIs)
- Δημιουργία και ανάλυση απαντήσεων ερωτηματολογίων
- Πλάνο merchandising ενεργειών με είδη που συμμετέχουν και σημεία επίσκεψης
- Καταγραφή αποθέματος και ανταγωνισμού
- Φωτογράφηση χώρων-ραφιών, Voice memos
- Τοποθέτηση stand