Marketing Management


ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
End-user Segmentation Designer, ΑΒC analysis, RFM analysis

Περισσότερα..

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
Μέσα, Τύποι, Mail, SMS, Λίστες, Οργάνωση-ανάθεση επί μέρους εργασιών, Ανάλυση αποκρίσεων εκστρατειών

Περισσότερα...

NEWSLETTERS
Ενσωματωμένος HTML Editor, Υποστήριξη παρόχων Moosend, Mailchimp, Διασύνδεση-λήψη στατιστικών

Περισσότερα...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Λίστες προσκεκλημένων, Συμμετοχές και εγγραφές, Κόστος και προσδοκώμενα έσοδα

Περισσότερα...

ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ευέλικτη σχεδίαση loyalty scheme,  Διεταιρική λειτουργία (franchisees), Εξαργύρωση με πολλούς τρόπους

Περισσότερα...

ΟΡΓΑΝΩΣΗ MERCHANDISING & SURVEYS

Πλάνα προώθησης λιανικών πωλήσεων, ανάλυση μετρήσεων & ανταγωνισμού, Ερωτηματολόγια/Έρευνες web based

Περισσότερα...

Τμηματοποίηση πελατολογίου

  • Γραφικό περιβάλλον διεπαφής (drag & drop)
  • Κατάτμηση με απεριόριστα κριτήρια στατικά (πχ. γεωγραφικά, δημογραφικά, απαντήσεις σε έρευνες) ή δυναμικά (π.χ. τζίρος, συχνότητα αγορών, γκάμα προϊόντων, πλήθος κλήσεων κ.λπ.)
  • Όρια για διαχωρισμό “τμημάτων” πάνω στο εκάστοτε αποτέλεσμα - σενάριο
  • Ενσωματωμένες data mining τεχνικές κατηγοριοποίησης (ABC classification, RFM analysis)
  • Δημιουργία “λίστας κοινού” για εμπορική εκμετάλλευση
Καλύτερα στοχοθετημένες δράσεις ανά ομάδα (τμήμα) πελατών
Βαθύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και των αναγκών των πελατών
Αποτελεσματικότερη κατανομή πόρων πωλήσεων & marketing
Μεγιστοποίηση του cross/up-selling

Εκστρατείες

  Οργάνωση

  • Μαζική δημιουργία campaigns (DM)
  • Καταγραφή στοιχείων campaign
  • Δημιουργία λίστας πελατών

  Καταγραφή στόχων

  • Προϋπολογισμός εσόδων
  • Προϋπολογισμός κόστους
  • Υπολογισμός break even response rate

  Εκτέλεση

  • Εξαγωγή λίστας πελατών
  • Εισαγωγή-υπολογισμός responses
  • Έλεγχος ROI, αποκρίσεων (what-if σενάρια)

  Απολογισμός

  • Δείκτες campaigns
  • Σύγκριση campaigns
  • Αποτελεσματικότητα campaigns

CTI integration

  • Διασύνδεση με Τηλεφωνικά κέντρα με πρωτόκολλο TAPI v 2.0 ή μεταγενέστερο. Δυνατότητα εγγραφής κλήσης.
  • Interface ενσωματωμένο στο Entersoft CRM. Εκκίνηση τηλεφωνικής κλήσης από επαφή του CRM ή Ad-hoc
  • Παραδείγματα σεναρίων χρήσης με ολοκλήρωση CRM και τηλεφωνικού κέντρου:

- Telesales – Telemarketing: Δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας προσφοράς

-Marketing Surveys

-Help Desk: Καταγραφή αιτημάτων, παραπόνων.

SMS Gateway

  • Αποστολή SMS ή MMS με πληροφορίες για προϊόντα, προσφορές και εκπτώσεις
  • Αυτόματη ειδοποίηση ανάλογα με την κατάσταση μιας εργασίας (π.χ. “Η παραγγελία σας με κωδικό 1Z67110-900 έχει ολοκληρωθεί”)
  • SMS campaigns
  • Υποστήριξη όλων των γνωστών παρόχων

Newsletters

Δημιουργία και επεξεργασία newsletters εντός της εφαρμογής.

 

Υποστήριξη (out of the box) των παρόχων eΜail MailChimp & Moosend.

 

Ενσωματωμένος HTML Editor:

  • Δυνατότητα επεξεργασίας HTML σελίδων
  • Εργαλεία διαμόρφωσης (αλλαγή γραμματοσειράς, μορφοποίηση, σύνδεσμοι, βίντεο και φωτογραφίες)

Εκδηλώσεις

Οργάνωση
Προϋπολογισμός
Συμμετοχές
Ευκαιρίες πώλησης
Ρυθμός νίκης & ROI

Πιστότητα πελατών

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • Δημογραφικά στοιχεία μελών
  • Αναζήτηση με πλήθος κριτηρίων (κάρτα, όνομα, τηλέφωνο κ.λπ.)
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΩΝ
  • Δυναμικό, ευέλικτο σύστημα περιγραφής της πολιτικής πιστότητας
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ
  • Προνομιακές αγορές προϊόντων
  • Ειδικές εκστρατείες με προσφορές για μέλη (SMS, email, phone κ.λπ.)
LOYALTY REPORTS
  • Στατιστικά για αγορές μελών
  • Προτιμήσεις μελών σε προϊόντα, brands

Ερωτηματολόγια & έρευνες

Εύκολη σχεδίαση ερωτηματολογίου με διάφορους τύπους απάντησης, με λίστες επιλογών κ.λπ.

Drill down στους πελάτες μιας συγκεκριμένης απάντησης. Δημιουργία λίστας πελατών για περαιτέρω αξιοποίησή της.

Αυτόματη δημιουργία dashboard ανάλυσης απαντήσεων ερωτηματολογίου με βάση τη δομή του.