Όταν δεν είναι εφικτό οι υπηρεσίες να παρασχεθούν τηλεφωνικά ή μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, ενεργοποιείται η διαδικασία επιτόπιας υποστήριξης.
Προσφέρονται με παρουσία συμβούλου στα γραφεία του πελάτη, με 3 ώρες ελάχιστη χρέωση για περιοχές Αττικής και Θεσσαλονίκης και 1 ημέρα για την υπόλοιπη Ελλάδα.
Για πιο σύνθετες ανάγκες υποστήριξης, πιστοποιημένα στελέχη της Entersoft αναλαμβάνουν την υποστήριξη του πελάτη, με βάση την υπογεγραμμένη σύμβαση υποστήριξης και τις αντίστοιχες δεσμεύσεις σε χρόνους απόκρισης κι επίλυσης (SLA Agreements).